!!FONTOS!!
A SZÉP kártyás fizetési mód választása esetén a megrendelés leadása után az oldal nem irányít át közvetlenül a fizetési felületre!
Kérjük az ügyintézés megkönnyítése érdekében a kifizetési igazolást küldje el részünkre a info@apacsbike.hu emailcímünkre.
Kérlek, hogy a megrendelés leadása után a lentebb leírtak alapján jelentkezzen be a SZÉP kártyádat kibocsájtó bank online SZÉP kártya felületére és ott tudod online intézni a fizetést (utalást), gyakorlatilag ez egy előre utalás SZÉP kártyán keresztül.
A további leírásban tartalmazza, hogy az egyes bankok esetében mi a pontos teendőd.
Kérdés esetén keress bizalommal, az info@apacsbike.hu email címen vagy a +3659/515-436 telefonszámon.
OTP SZÉP kártyával történő online fizetés:
Az online fizetéshez szükséges regisztrálni vagy belépni az alábbi weboldalra: https://www.otpportalok.hu/bejelentkezes/
Erre az oldalra belépve, az előlegátvezetés menüben lehet átvezetni az összeget az Apacsbike kerékpárbolt / Edla speciál Bt. számára, a közlemény mezőbe, kérlek írd be a megrendelésed számát.
Ennél a kártyánál kérjük mindenképpen küldje el részünkre emailben a kifizetési igazolást az info@apacsbike.hu címre.
K&H SZÉP kártyával történő online fizetés:
Be kell lépni a K&H SZÉP kártya felületére. (https://www.kh.hu/napi-penzugyek/bankkartya/szep-kartya)
A bejelentkezés és a fogadó azonosító megadása után, át is tudod vezetni a megrendelés végösszegét.
Az azonosítónk:84044916 Apacsbike kerékpárbolt / Edla speciál Bt.
A közlemény mezőbe, kérlek írd be a megrendelésed számát.
Képek a fizetésről:
Ha nincs online regisztráció, akkor fel kell hívnod a K&H Telecentert: 06 - 1 /20/30/70/-335-3355. Ezután a 7-es menüpontot kell kiválasztani: K&H SZÉP KÁRTYA Ügyfélszolgálat.
Az adataid egyeztetése után a tranzakció ellenértékét átutalják az Edlaspeciál Bt. számlájára.
Erről a tranzakcióról kérünk egy visszajelzést, ellenőrízük, hogy sikeres volt -e az átvezetés.
Ezen visszaigazolás után küldjük a megrendelésed.
MKB SZÉP kártyával történő online fizetés:
Fontos, hogy a megrendelésnél a megjegyzés rovatban írd be az egyedi azonosítót, amit a kártya szám alatt találsz.
Amint a rendelés feldolgozása megkezdődött, kapsz egy emailt az MKB rendszerétől, és ott tudod majd kifizetni a rendelés végösszegét.
Mikor kell az összeget elutalnom?
A megrendelést visszaigazoló email alapján vezesd át a teljes vételárat a SZÉP kártya bármelyik zsebéből. A fizetés tényét visszaigazoljuk és már indítjuk is a csomagod.
Nem sikerült az utalás. Mit tegyek?
Először is ellenőrizd le, hogy az összeg bármelyik zseben valóban elérhető, elegendő a keret, ellenőrizd a kártya lejárati idejét illetve ha kéri, akkor a CVC kódot. Ha ezekkel minden rendben van, de mégsem sikerül, akkor keress bizalommal, szívesen segítek.
Hogyan rendeljem meg a terméket?
Egy "sima" megrendelést kell leadni, azzal a szállítási móddal amivel szeretnéd, hogy küldjük a csomagot, a fizetési módnak pedig SZÉP kártyás online fizetést kell választani és a megjegyzésbe beírni: OTP, K&H vagy MKB SZÉP kártya
A megrendelést automatikusan visszaigazolja a rendszer és lefoglalja a rendelésben lévő terméket.
Ha a SZÉP kártyás átvezetés megtörtént, akkor már fel is adjuk a csomagod.